fredag 21 december 2012

Julen är snart här

Så är det bara några dagar kvar till julafton, Kalle Anka, god mat och förväntansfulla barn och vuxna. Kommer tomten eller inte. Om några dagar vet jag svaret om han kom till mig eller inte.
Har inte blivit så mycket julpyntat iår av flera anledningar, ljusstakar i fönstren har det iaf blivit. På jobbet har jag satt upp min sydda adventsljusstake samt Olvar, det mönstret är köpt hos PW Quilt, roligt att sy.


Denna var rolig att sy, passade även på att sy en till ett dagis, eftersom ljuslågan kan knäppas fast och tas bort många gånger så kommer denna komma att användas flera år framåt.


Ser att man inte ser bilderna så bra, men det får bli så denna gång.
Så mycket sytt under hösten har det inte blivit, är så mycket annat som är på gång, lite mer om det längre fram (2013). Symaskinerna är på service, ska hämta dem efter nyår.

God Jul och Gott Nytt År, så hoppas jag att alla får ett bra syår 2013.

Hoho från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar