tisdag 27 december 2011

Mellandagar

Ja, så var julen över, skönt har det varit med lite ledighet, önskar bara att det vore lite mer snö och nu är det dags att planera nyårsfirandet, god mat och dryck får det bli.

Här kommer några fler alster som jag färdigställt under året.


Lealösa kuber, kuberna är 5x5 cm, tog ett tag att handsy, men det är bra att ha lite handsömnad framför TV:n, håller för tillfället på med kuber fast i en mindre storlek 2,5 x 2,5.



Denna har jag gått på kurs hos Kristina på Quiltbiten i Uppsala, log cabin with a twist hette kursen, mycket småbitar, korta sömmar och renskärande, men jag är nöjd med resultatet.

2 kommentarer:

  1. Hansa tog kort på mina lealösa kuber som jag sedan skickade till Skåne som julklapp - vet du vad som hände med bilderna?? Han raderade dem för att han skulle ta porträttfoton på en liten kille, han trodde att jag redan hade fått dem. Så nu har jag inga! =(

    SvaraRadera
  2. Hej, vilka fina kuber. Det råkar inte finnas någon möjlighet att få mönstret? Mvh Bodil

    SvaraRadera