lördag 31 december 2011

Årets sista dag

Så är årets sista dag här, blir en lugn dag med god mat och dryck. Här kommer två av mina täcken som jag har sytt under året. Det ena är täcket som under vår till höst finns på sommarstället, det är X-block med mönstret Mo´s basket.


Det andra täcket är ett försökt till en Quillow, men jag fick inte riktigt ihop det med kudden enligt beskrivningen, så det fick bli på mitt sätt, dock är inte kudden med på bilden.


Ska sätta ihop min UFO-lista också, så jag om ett år kan se vad som fortfarande ligger och väntar på att få bli färdigt.
Gott Nytt År på er allesammans.

2 kommentarer:

  1. Snygga täcken, gillar den sista mest.

    God fortsättning på 2012

    SvaraRadera
  2. Supersnygga täcken. Jag är själv lite sugen på att sy ett sådant som ditt barntäcke. Det är jättefint. =)

    SvaraRadera